Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ekim 2009 Perşembe

MELÂL BURCU


Rûhumda vakitsiz uyandın çiçek,
Akşam öksüz, gece çılgın..ne desem?
Günler bana mâtem, aylar Muharrem;
Yarıyor göğsümü çılgın bir elem,
Patlıyor içimde sayısız fişek!

Feryâda kurulu sanki zemberek:
Çığlığa sarılmış gibidir Annem!

Bir dehlize varmış yollarım, gerçek:
Türkülerde gurbet, şarkılarda gam;
Akşam var ömürde hudutsuz akşam;
Uçar gider ufuklara bir merâm,
Ağlar başucumda bir kanlı melek!

Gönlüm Kerbelâ’ya benzese gerek:
Her yönden esiyor boğucu bir sam!

Bir ölüm bilirim sevdâlara denk:
Hem Azrâil ağlar.. hem güller ağlar! ..
Yalnızlık dolusu yükselir duvar;
Bu kurak iklimde kol gezer esrar,
Hudutsuz çöl gibi kavrulur yürek!

Kimseler duymasın, bilmesinler tek:
Bende kâinâta yeter hüzün var!

Zamanla aram yok.. kırılmışım pek!
Kalmış bir kenarda sevgim, hasretim;
Dilimde mısrâlar ne kadar yetim:
Başka türlü olamazdı cinnetim!
Ne kuğu var, ne göl, ne de bir âhenk;

“Sûz-i dil faslı”nı geçiyor felek:
Başlıyor ey hüzün sana hicret’im!

A.Yağmur TUNALI
  



 

 Editör: Yakup Icik

1 yorum:

  1. Sayın Tunalı;bloğunuzu tesadüfen gördüm,şiirlerinizi okudum.Herbiri ayrı güzellikte ve tesirde.Sizi can-ı gönülden tebrik ederim.Saygılarımla...Mehmet Tunabaş

    YanıtlaSil